شرکت ماشین سازی هیوندای

شرکت ماشین سازی هیوندای ویا تاسیس شده در سال 1976 در کره جنوبی، تولید کننده انواع ماشین های CNC-high Tech می باشد به طوریکه توانسته است بیشترین سهم بازار کره جنوبی را از سال 2000 به خودش اختصاص دهد و جزو 10 شرکت برتر تولید کننده ماشین ابزار در جهان باشد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از 2000 پرسنل می باشد و محصولات تولیدی اش را به بیش از 60 کشور عرضه می نماید.ماشین هایی که توسط هیوندای ویا تولید می شوند عبارتند از : دستگاه تراش CNC دو محوره و چند محوره ،ماشین سنتر يا فرز CNC افقی و عمودی، ماشین بورینگ افقی ، ماشین سنگ زنی و ماشین مخصوص که به مشتریان در زمینه خودرو سازی ،IT ، کشتی سازی ، قالب سازی ، انرژی، هواپیمایی، محصولات دفاعی و صنایع سنگین عرضه می کنند.
این شرکت به طور پیوسته به گرایشات جدید در صنعت و پیشرفت های آن پاسخ گو می باشد و در پی تحقیق و توسعه شان همواره در حال ارائه تکنولوژی های جدید به جامعه صنعتی می باشد که به طور مستمر در حال نوآوری  و ایجاد آینده ی بهتر برای صنعتگران می باشد.
هم چنین هیوندای ویا در کنار تولید ماشین ابزارهایش پایه ای برای صنعت جهانی خودرو ایجاد کرده است که قطعات مختلف خودرو مانند موتور ، ماژول های خودرو ، موتور شارژ کننده ی توربین و هم چنین ماشین ابزار های دقیق که شامل سیستم اتوماسیون کارخانه می باشد را تولید می کند. 

ماشین های شرکت هیوندای

دستگاه Bed Grinder و Five-Face-Machining Center فقط در طول شب با استفاده از سیستم عملیات خودکار در حال ماشین کاری هستند.
در این کارخانه از ماشین های فرز دروازه ای خود هیوندای ویا برای تولید استفاده می شدند مانند KSL12 ، KBN 135C و …
شرکت ماشین سازی هیوندای ویا دمای کارخانه ها در تابستان بین 24 تا 28 درجه و در زمستان بین 14 تا 18 درجه نگه می دارند تا تولید دقیق را تضمین کند.
در نهایت بازدید از کارخانه B صورت گرفت که در این قسمت برای اتوماسیون کارخانه انواع پرس ها را تولید می کردند شامل دستگاه های پرس و بورینگ بود در یک قسمت شاهد مونتاژ پرس لنگ تولید شده بودیم علاوه بر این HMC های بزرگ ، ماشین های بورینگ و فرز و مرکز اتوماسیون کارخانه نیز در این قسمت می باشد که خط اتوماسیون کارخانه توانایی ماکزیمم 100 ماشین هم زمان را دارد.
در حال حاضر در حال ساختن 698 ماشین هستند که به کارخانه شماره 5 موتورسازی در چین تحویل دهند.

دستگاه CNC هیوندا